Vlnr Erik vd Most en Cor Pijnenburg proosten op de samenwerking

Erik van der Most benoemd tot directeur Q-Concepts

’s-Hertogenbosch, 14 juli 2017

Vanaf 1 september komt Erik van der Most, huidig Directeur Particulieren & Private Banking Rabobank ’s-Hertogenbosch en omstreken, Q-Concepts versterken als Directeur. Erik heeft een uitgebreide ervaring en deskundigheid op het vlak van financiële dienstverlening en organisatieadvies en blinkt uit op het gebied van interim- en change management.

Q-Concepts kiest voor deze nieuwe positie binnen de organisatie om de snelle groei van het bedrijf te borgen en samen met het bestaande team een belangrijke bijdrage te leveren aan de verdere professionalisering en ambitieuze groeidoelstellingen van de organisatie.

“We kennen elkaar vanuit de Bossche netwerken en als medeoprichter van de ‘Bossche Business Runners’ en het klikte direct. Onze ambitie en toekomstvisie sluiten naadloos op elkaar aan”, aldus Cor Pijnenburg, een van de oprichters van Q-Concepts.

Erik over zijn nieuwe uitdaging: “Ik ben onder de indruk van de kwaliteit van dienstverlening en de snelle groei die deze jonge dynamische club laat zien. Mijn ondernemershart gaat sneller kloppen en ik zie volop mogelijkheden de verdere expansie en professionalisering in goede banen te leiden”.

Q_Concepts NBA zoekt RA als bestuurslid - Accountancy vanmorgen https://t.co/PrOvpiUlx7
Q_Concepts Voor u de Beste WENSEN voor 2018, voor ons de Beste MENSEN in 2018! Wij trappen dit jaar feestelijk af; in januari… https://t.co/oFtgTam5O3
Q_Concepts Babette sluit de week af: Topdrukte op kantoor bij Achmea Investment Management #corporatemovie #team #dinerhttps://t.co/RN7PG12ZIy
Q_Concepts Om een boost te geven aan ons Talent Management Programma is @ErikvdMost nu ook Insights practitioner. Zo geven we,… https://t.co/3CpsW9zeqh